Is het navigatiesysteem verzekerd bij diefstal?

» Zodra u vertrekt is het navigatiesysteem via uw eigen reisverzekering verzekerd tegen diefstal; het is dus van belang dat u een goede reisverzekering afsluit.

Zijn de kaarten die op het navigatiesysteem actueel?

» Ja de kaarten op uw gehuurde navigatiesysteem zijn de laatst beschikbare uitvoeringen, zie omschrijving van het navigatiesysteem op in informatie pagina's .

Kan ik het navigatiesysteem meenemen in mijn koffer?

» Wij adviseren het navigatiesysteem opgeladen mee te nemen in uw handbagage en niet in de koffer. En zorg ervoor dat de TomTom tenminste half opgeladen is.

Is het navigatiesysteem Nederlandstalig en heeft het een Nederlands menu?

» Al onze navigatiesystemen zijn Nederlandstalig en hebben een Nederlands menu.

Wanneer krijg ik mijn borg (€ 150,-) terug?

» Bij opsturen; zodra het navigatiesysteem weer in goede staat bij ons terug is via de pakketpost / Bij ophalen: als u het navigatiesysteem weer bij ons heeft ingeleverd.

Hoelang van tevoren kan ik het navigatiesysteem bij u ophalen of wanneer wordt hij verstuurd?

 »  In principe één week van tevoren, evt. afwijkingen na overleg.

Hoe wordt het navigatiesysteem naar mij toegestuurd?

» Het pakket wordt standaard Track & Tracé verstuurd met PostNL kosten € 6.95 of op uw verzoek aangetekend verstuurd met PostNL kosten € 8,90 (incl. Track & Tracé en verzekerd tot € 500,-)

 


Disclaimer:

·De navigatiesystemen die wij verhuren zijn een hulpmiddel om te kunnen navigeren in de auto.

·Een navigatie systeem is elektronica wat het soms ook niet kan doen, wij adviseren altijd toch een recente route kaart mee te nemen.

·Wij zijn niet aansprakelijk voor schade/ongeval etc die u tijdens het gebruik heeft ondervonden.

·Wij verhuren alleen als service en niet als commerciële bedoelingen.